Kupac može da izjavi reklamaciju prodavcu zbog nesaobraznosti robe, oštećenja, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Shodno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo da raskine ugovor o kupovini na daljinu. Internet prodavnica igračaka “Igračke Zvrčke” (igrackezvrcke.rs) sve reklamacije rešava u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Sl. Glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 i pravilima dobre prakse.
Situacije koje podležu reklamaciji proizvoda
Izdvojili smo situacije u kojima Vam savetujemo da odbijete da preuzmete ili da naknadno vratite naručeni proizvod, a mi ćemo ustanoviti kako je došlo do greške i pokušati da je ispravimo. Reklamacijama podležu sledeći slučajevi koji se mogu javiti prilikom preuzimanja pošiljke i nakon preuzimanja kada ste paket otvorili kući.
Prilikom preuzimanja Vaše pošiljke savetujemo da u prisustvu kurira vizuelno pregledate svaki paket koji smo Vam poslali. Ukoliko na njemu ima oštećenja koja vidno sugerišu da je sadržaj paketa oštećen ili polomljen, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. O ovome nas obavestite odmah na telefon 064/00-80-222 ili slanjem maila na adresu info@igrackezvrcke.rs.
Ukoliko ste uredno platili i primili pošiljku, a nakon otvaranja paketa ustanovili:
molimo da nas obavestite o tome prateći proceduru za reklamiranje proizvoda koja je dole opisana, a najkasnije 24h od preuzimanja pošiljke. U slučaju da dodje do neke od gorenavedenih situacija, mi ćemo rešiti problem u najkraćem mogućem roku i u dogovoru sa Vama. Igračke Zvrčke se obavezuju da svaki artikal koji podleže gorenavedenim uslovima Reklamacije, a imaju na stanju, zamene, a sve troškove ponovne dostave snosimo mi. Ukoliko ne želite da dobijete nov artikal ili ga mi nemamo na stanju, možete se odlučiti za povrat sredstava putem Odustanka od ugovora. Sve o Odustanku od ugovora možete pročitati OVDE.
PROCEDURA ZA REKLAMIRANJE PROIZVODA
Kupac podnosi reklamaciju preuzimanjem Obrasca za reklamaciju (Reklamacioni list) koji će popuniti elektronski (Word) ili ištampati i popuniti rukom (PDF) i poslati licu zaduženom za prijem i odlučivanje o reklamacijama na e-mail adresu info@igrackezvrcke.rs. Kupac je dužan da prijavi reklamaciju u roku od 14 radnih dana od momenta prijema pošiljke. Savetujemo da uz Obrazac za reklamaciju priložite fotografiju kao dokaz o razlogu reklamiranja.
PREUZMITE OBRAZAC ZA REKLAMACIJU (PDF)
PREUZMITE OBRAZAC ZA REKLAMACIJU (Word)
Nakon što kupac prijavi reklamaciju elektronskim putem ovlašćeno lice kod prodavca će kupcu bez odlaganja potvrditi prijem reklamacije i obavestiti kupca o odluci u roku od 8 dana od datuma njenog prijema. Ukoliko reklamirani proizvod nemamo na stanju i ne možemo ga zameniti, ponudićemo Vam povrat novca preko procedure Odustanka od ugovora.
Ukoliko se reklamacija prihvata i postoji mogućnost zamene za isti ispravan proizvod, kupac je dužan da proizvod vrati prodavcu na adresu navedenu u računu zajedno sa originalnom ambalažom i priloženim računom, ukoliko ga je kupac dobio u pisanoj formi. Paketi se vraćaju prodavcu istom kurirskom službom koja ga je dostavila kupcu, a u našem slučaju to je AKS Ekspress Kurir. Zakazivanje kurira obavlja kupac, a troškove vraćanja proizvoda snosi prodavac.
Po prijemu robe, prodavac će izvršiti pregled iste kako bi ustanovio da li se razlog reklamacije poklapa sa izjavom kupca. Prodavac će zatim kupcu poslati isti nov proizvod na predhodnu adresu bez troškova dostave i otkupa.
Za sve informacije i dodatnu pomoć u pogledu reklamacija kupci se mogu obratiti licu zaduženom za reklamacije na telefon 064/00-80-222.
Uslovi reklamacije
Cene na sajtu igrackezvrcke.rs iskazane su u dinarima pri čemu je PDV uračunat u cenu. Koristimo sve svoje resurse kako bi artikli na ovom sajtu bili prikazani sa odgovarajućim opisom, fotografijama i cenama. Nažalost, ne možemo garantovati da su sve navedene informacije o artiklima kao i fotografije artikala na našem sajtu u potpunosti ispravne.
Odluka o reklamaciji
Prodavac će razmotriti predlog kupca u pogledu izjavljene reklamacije i u navedenom zakonskom roku daće kupcu odgovor da li prihvata reklamaciju, izjasniti se o zahtevu kupca i izneti konkretan predlog i rok rešavanja. Ukoliko je reklamacija osnovana, a dođe do raskida ugovora, prodavac će vratiti novac kupcu uplatom na tekući račun sa uobičajenim troškovima vraćanja robe.
Situacije koje ne podležu Reklamaciji proizvoda
Kako može doći do greške sa naše strane, tako i kupac može napraviti grešku pri naručivanju. Molimo da detaljno i pažljivo pročitite opise proizvoda pre nego što ih naručite. Reklamacije koje su rezultat nepažnje kupca ne možemo prihvatiti kao našu odgovornost. Na svakoj stranici sa proizvodom imate slike, kratak opis, detaljan opis i ponekad video. Pažljivo pročitajte opise i pogledajte slike pre nego što naručite proizvod kako biste izbegli nesporazume i razočarenja.
Proizvode na sajtu nastojimo da opišemo što je preciznije moguće, ali ne možemo garantovati da su svi podaci i fotografije u potpunosti tačni i bez grešaka. Sve informacije koje su navedene služe da potencijalni kupac stvori sliku o veličini, izgledu i kvalitetu proizvoda. Ukoliko želite da dobijete informaciju u vezi artikla koju nismo naveli na sajtu (visina, dužina, broj delova, materijal) možete nas pozvati ili nam proslediti mail, a neko iz našeg tima će Vam odgovoriti u najkraćem roku.
Ukoliko ste dobili ispravnu igračku i niste je otvorili i upotrebili, a svejedno želite da je vratite iz nekog razloga, možete odustati od ugovora na stranici Odustanak od ugovora.
Ukoliko naručite igračku i daljim pregledom opisa ustanovite da ne želite da nastavite na kupovinom, molimo da nas o tome obavestite na telefon 064/00-80-222 u najkraćem mogućem roku kako bismo obustavili slanje paketa i time izbegli nepotrebno plaćanje poštarine.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice o čemu možete pročitati ovde.