Detajno uputstvo za online naručivanje igračaka možete pročitati na našoj stranici Kako naručiti. Moguće je naručiti igračke putem online narudžbenice, telefonom, Viber-om, WhatsApp-om, putem SMS poruke, Instagram ili Facebook stranice. Kako god je Vama lakše.
Paketi poslati AKS kurirskom službom imaju fiksnu poštarinu bez obzira na težinu paketa i to je 290 dinara. Za narudžbine preko 5000 dinara poštarina je besplatna tj. mi snosimo troškove. Poštarina se automatski obračunava i uključena je u krajnju cifru.
Pakete šaljemo radnim danima, dok pakete poručene tokom vikenda i praznika šaljemo prvi radni dan. Takođe, uvek ih šaljemo danas-za-sutra. Medjutim, kada će paket biti kod Vas zavisi isključivo od kurirske službe AKS.
Paket možete očekivati na adresi u narednih 5 radnih dana, zavisno od plana dostave kurirske službe. Paketi se isporučuju u intervalu od 8h do 17h radnim danima. Kada će stići na Vašu adresu ne znamo i uvek možete proveriti status pošiljke preko Broja za praćenje ili pozvati Call centar kurirske službe na telefon +381 15 600 600 i raspitati se.
Kada predamo pakete, biće Vam poslat KOD za praćenje pošiljke (Broj za praćenje) na telefon koji ste dali pri naručivanju i možete u svakom trenutku videti gde se nalazi Vaš paket OVDE. Potrebno je da Broj za praćenje unesete u polje predviđeno za to i kliknete na lupu.
Ukupna cifra koju ste dobili pri naručivanju i u mailu je konačna i sadrži troškove poštarine. Dodatni troškovi ne postoje i kurir ne može da Vam naplati više od toga.
Nažalost, nekada se desi da kurir traži da platite za dodatne troškove ili povrat novca pod izgovorom da su to "skriveni troškovi". Neki kupci plate iako nisu sigurni da bi trebalo, ne uzmu fiskalni isečak i tek kada kurir ode zovu nas da se žale. Mi u tom slučaju ne možemo ništa da uradimo jer ne kontrolišemo rad AKS kurira niti imamo uvid u naplatu. Uglavnom je slučaj da je kurir tu razliku uzeo za sebe i na taj način oštetio kupca. Ovo je dešava retko, ali je problem na koji moramo da Vas upozorimo. Da ne biste bili žrtve takvih prevara, uvek tražite račun od kurira bez obzira preko koje službe naručujete pakete. Sve službe, nažalost, imaju ovaj problem.
Ukoliko ste platili dodatne troškove, niste uzeli račun i kurir je otišao, predlažemo da pozovete AKS call centar na telefon +381 15 600 600 i uložite prijavu. Tražiće Vam podatke i adresu kako bi ustanovili koji je kurir doneo Vaš paket i podneti prijavu protiv njega. Mi možemo uložiti žalbu u Vaše ime, ali nemamo informacije koje Vi imate i ceo proces bi trajao mnogo duže.
Ukoliko se slučajno desi da Vam kurir da isečak na kome zaista postoje neki dodatni troškovi, koliko god oni bili mali, molimo da nas pozovete na telefon 064/00-80-222 dok je kurir još kod Vas kako bismo rešili nesporazum.