- VIDEO UPUTSTVO ZA ONLINE NARUČIVANJE -



Sve igračke na našem sajtu možete naručiti u samo par koraka:

  1. Kada nadjete artikal koji Vam se dopada, kliknite na dugme "Dodaj u korpu"

  2. Sajt će Vam onda dati opciju da idete odmah na "Plaćanje" ili da nastavite sa kupovinom. Možete videti odabrane artikle u svakom trenutku klikom na Korpu.

  3. Kada zavšite kupovinu idite na kasu klikom na dugme „Plaćanje“ ili "Korpa". Tamo treba da popunite podatke za dostavu paketa (Ime i Prezime, Adresa, Mejl, Broj telefona) i odlučite kako želite da platite (pouzećem, karticom ili uplatom na račun).

  4. Štiklirajte kockicu koja potvrđuje da niste robot ili program već stvarna osoba

  5. Kliknite na dugme „Poručite“ i to je to! Poslaćemo Vam mejl sa potvrdom narudžbine i računom i početi sa pakovanjem igračaka.

  6. Ukoliko Vam je ovo previše komplikovano ili niste nikada do sad poručivali online, slobodno nas pozovite na 064/00-80-222 i naši operateri će Vam pomoći!


Naručivanje igračaka telefonom

Ukoliko nemate vremena za popunjavanje Narudžbenice ili niste sigurni da ćete to uraditi dobro, možete odabrati artikle koje želite iz naše online prodavnice, zapisati njihove šifre i pozvati nas na telefon ili nam poslati SMS poruku. Broj telefona je 064/00-80-222. Naš operater će uzeti Vašu narudžbinu i podatke, a paket će Vam biti poslat tog dana ili sutradan, osim vikendom.

Naručivanje igračaka preko Vibera!

Takođe, igračke iz naše internet prodavnice igračaka možete naručiti putem Vibera! Isto kao i u predhodnom slučaju, pošaljite nam na Vibera šifre proizvoda ili slike, ime i prezime, adresu i kontakt telefon, ako se razlikuje od broja preko kog ste nas kontaktirali, a mi ćemo Vam poslati željene artikle u najkraćem roku! Ne postoji lakši način za kupovinu igračaka od ovog! U samo par koraka obavite kupovinu i opustite se dok naše osoblje pakuje Vašu narudžbinu! Sve u službi Vašeg komfora.

Gde da nađem Šifru proizvoda?

Šifra se nalazi na stranici sa detaljnim prikazom proizvoda. Kliknite na proizvod koji želite i otvoriće Vam se stranica na kojoj je opis proizvoda, slike, specifikacija i drugo. Pored slike tj. ispod nje ćete videti četvorocifrenu šifru koja je jedinstvena i koju treba da nam pošaljete ako naručujete artikle putem telefona tj. Vajbera.

Kako da nađem igračku koja mi treba?

Kao i u običnoj prodavnici, potrebno je da prvo pronađete proizvod koji želite da naručite. Pogledajte Kategorije proizvoda ili igračke kategorisne po uzrastu deteta. Možete pretraživati naš sajt slobodnim surfovanjem ili kucanjem pojma u pretraživač na vrhu stranice. Na primer, ako Vam trebaju Transformersi, ukucajte taj pojam u prazno polje i pritisnite “Enter”.

Kada Vam se dopadne neki proizvod, kliknite na njegovu sličicu kako biste ušli na stranicu sa detaljnim prikazom. Ovde možete videti opis proizvoda, specifikaciju, šifru, slike i komentare.  Odavde možete odlučiti da li ćete proizvod naručiti telefonom, putem SMS poruke ili Vajbera ili putem online Narudžbenice. Svaki od ovih načina je jednostavan, a Vi odaberite koji je Vama najudobniji.

Molimo Vas da imate u vidu da se nekada desi da slika proizvoda ne odgovara u potpunosti artiklu na stanju. Obično je to slučaj sa bojom određenih delova ili brojem dodataka. Mi se trudimo da sve slike budu potpuno autentične, ali greške su moguće. Korišćenjem našeg sajta prihvatate mogućnost ljudske ili kompjuterske greške koja neće značajno uticati na krajnjeg korisnika.

Naručivaje igračaka online putem Narudžbenice

U tekstu smo detaljno opisali kako teče proces naručivanja igračaka putem naše internet prodavnice igračaka “Igračke Zvrčke”, a na sličan način funkcionišu i druge online prodavnice. Videćete da nije ništa teško i komplikovano, a ako imate neka dodatna pitanja, možete nas kontaktirati na telefon 064/00-80-222 i naši operateri će Vam pomoći.

Ovaj način naručivanja proizvoda je jednostavan i zgodan, naročito ako svakodnevno koristite računar ili telefon. Možete se registrovati na naš sajt putem stranice Moj nalog ili iskoristiti automatsku registraciju na kasi. Kada Vam se dopadne neki proizvod kliknite na dugme Dodaj u korpu. Ovde će Vam sajt dati novo dugme pa možete otići direktno na plaćanje ili nastaviti kupovinu.

Ukoliko nastavite sa kupovinom, možete dalje pregledati sajt, a proizvod će ostati zabeležen u Korpi i odatle možete da ga izbacite ili naručite. Možete dodati neograničen broj proizvoda u korpu i ukoliko ih ne naručite oni će svejedno ostati u Vašoj Korpi kada se sledeći put prijavite na sajt.

U svakom trenutku klikom na „Korpa“ možete videti artikle koje ste sačuvali. Ovde imate opciju da određene artikle izbacite iz nje, izmenite količinu određenog artikla ili promenite druge parametre, ukoliko željeni artikal ima opciju za dodatni izbor (boja, veličina,…).

Kasa

Ukoliko niste registrovani na sajt, nephodno je popunite sva obavezna polja (obeležena zvezdicom*) vezana za ime, telefon i adresu dostave proizvoda. Kada se registrujete, ti podaci ostaju zabeleženi i sledeće naručivanje će biti brže, ali registrovanje na sajt nije obavezno.

U Napomenu možete da unesete ono što smatrate bitnim vezano za porudžbinu kako bismo izvršili što kvalitetniju uslugu. Ovu napomenu čitamo mi i kurir koji će Vam dostaviti paket, pa možete napisati informacije vezane za slanje paketa određenim danima ili vreme kada Vam odgovara isporuka, potrebu da se ne zvoni ako imate bebu i tako to.

Pre nego što odaberete da završite sa naručivanjem proizvoda, ljubazno Vas molimo da još jedanput detaljno prekontrolišete celu porudžbinu. Dešava se da korsnici slučajno ubace neki proizvod u korpu ili dodaju više komada jednog istog proizvoda. Ukoliko nakon naručivanja primetite da ste napravii grešku, molimo da nas o tome obavestite mailom ili pozivom na telefon u što kraćem roku.

Kada popunite formular za porudžbinu, kliknite na dugme "Poručite" i videćete prozorčić sa porukom da je Vaša porudžbina uspešno primljena.

Nakon prijema Vaše narudžbine putem sajta, na e-mail adresu koju ste dali prilikom registarcije ćemo Vam poslati mail sa potvrdom narudžbenice. Kada paket bude predat kuriru, dobićete SMS poruku sa Brojem za praćenje paketa. To može biti isti dan kada ste naručili ili sutradan. Vikendom se paketi ne predaju.

Kada mogu da očekujem paket?

Ukoliko željene artikale imamo na stanju, paket će Vam biti poslat taj dan ili sutradan (važi za radne dane). Ukoliko se desi da željeni proizvod trenutno nemamo na stanju, mi ćemo Vas o tome obavestiti kao i o roku za koji možemo da ga nabavimo.

Pakete šaljemo Aks kurirskom službom. Paketi poslati kurirskom službom bi trebalo da stignu u narednih 5 radnih dana. Za sva eventualna kašnjenja odgovorna je isključivo kurirska služba. Naravno, Vi možete uvek proveriti status Vaše pošiljke preko broja za praćenje koji ćete dobiti u SMS poruci ovde: http://www.aks.rs/pracenje-posiljke


Poštarina

Poštarina za sve pakete poslate AKS kurirskom službom iznosi 250 dinara fiksno. Ukoliko naručite robu u iznosu većem od 3000 dinara, dostava je besplatna! Takođe, obavezno uzmite račun od kurira.

Plaćanje

Plaćanje naručene robe možete obaviti pouzećem, online putem kartice li uplatom na račun. Kuriri nemaju čitač kartice i njima plaćate samo u kešu. Molimo da obezbedite na adresi nekoga ko može da preuzme paket i plati potreban iznos. Sve cene na sajtu su prikazane sa PDV-om.

Preuzimanje pošiljke

Kada paket stigne u Vaše mesto stanovanja, kurir će otići direktno na navedenu adresu ili će Vas kontaktirati na telefon koji ste naveli pri naručivanju artikala kako biste se dogovorili oko preuzimanja paketa.

Pošiljke poslate kurirskom službom se uglavnom donose na adresu isporuke u periodu od 8h ujutru do 16h popodne. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku i platiti naručene proizvode.

Kurirska služba uvek pokuša da pošiljku uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko kurir ne pronađe nikoga na adresi, nazove telefon koji ste ostavili prilikom naručivanja i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada kurir ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Ukoliko se to desi, kontkatiraćemo Vas kako bismo ustanovili razlog neuručenja pošiljke i dogovorili se o ponovnom slanju.

Prilikom preuzimanja pošiljke savetujemo Vam da vizuelno pregledate paket kako bi ustanovili da li slučajno postoje neka vidno problematična oštećenja. Ukoliko primetite da je proizvod oštećen ili polomljen, odbijte prijem pošiljke i obavestite nas. Ukoliko paket naizgled nema oštećenja, slobodno ga preuzmite i potpišite kuriru adresnicu.

Kurir je dužan da Vam izda fiskalni račun sa podacima AKS kurirske službe, iznosom za otkup i bar-kodom Vašeg paketa.

Ukoliko Vam kurir traži više novca nego što piše u računu koji ste dobili na mail, tražite fiskalni račun ili nas pozovite dok je još kod Vas.

U slučaju da otvaranjem paketa ustanovite da to nije proizvod koji ste naručili ili postoji neki drugi problem, kontaktirajte nas putem maila ili na telefon 064/00-80-222. Više o tome pročitajte na stranici Reklamacije.

Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku. U slučaju bilo kakve promene, prodavac je dužan da obavesti kupca o tome. Ukoliko iz nekog razloga nismo u mogućnosti da Vam robu isporučimo u predviđenom roku, bićete obavešteni kako bi eventualno mogli da odustanete od porudžbine.



U cilju dobrog i fer poslovanja, pozivamo Vas da nam dostavite sve Vaše sugestije, zamerke, pohvale i predloge na mail, a mi ćemo se potruditi da konstantno unapređujemo naše poslovanje u skladu sa potrebama Vas i Vaših malih zvrkova!
Dobrodošli!