Sve igračke na našem sajtu možete naručiti u samo par koraka:
Kada nadjete artikal koji Vam se dopada, kliknite na dugme "Dodaj u korpu"
Sajt će Vas automatski odvesti u Korpu odakle možete nastaviti ka plaćanju ili nastaviti sa biranjem proizvoda. Sadržaj Korpe možete videti u svakom trenutku klikom na ikonicu na vrhu sajta.
Kada odaberete željenje artikle, kliknite na dugme "Poruči" i bićete upućeni na Kasu. Tamo treba da popunite podatke za dostavu paketa (Ime i Prezime, Adresa, Mejl, Broj telefona) i odlučite kako želite da platite (pouzećem, karticom ili uplatom na račun).
Štiklirajte kockicu koja potvrđuje da niste robot ili program već stvarna osoba
Kliknite na dugme „Poručite“ i to je to! Poslaćemo Vam mejl sa potvrdom narudžbine i računom i početi sa pakovanjem igračaka.
Ukoliko Vam je ovo previše komplikovano ili niste nikada do sad poručivali online, slobodno nas pozovite na 064/00-80-222 i naši operateri će Vam pomoći!
A šta ako nešto pogrešim?
Bez brige! Ukoliko ste nešto pogrešili pri unosu podataka ili niste sigurni da ste uspešno poručili, možete nas pozvati na telefon 064/00-80-222 ili nam poslati mail. Nama je u interesu da Vi dobijete baš ono što želite i to na pravu adresu. Takođe, želimo da naši kupci steknu iskustvo i samopouzdanje, kako bi mogli da kupuju preko interneta.
Naručivanje igračaka telefonom
Ukoliko nemate vremena za online proučivanje ili niste sigurni da ćete to uraditi dobro, možete odabrati artikle koje želite iz naše online prodavnice, zapisati njihove šifre i pozvati nas na telefon ili nam poslati SMS poruku. Broj telefona je 064/00-80-222. Naš operater će uzeti Vašu narudžbinu i podatke, a paket će Vam biti poslat tog dana ili sutradan, osim vikendom.
Naručivanje igračaka preko Vibera!
Takođe, igračke iz naše internet prodavnice igračaka možete naručiti putem Vibera! Isto kao i u predhodnom slučaju, pošaljite nam na Vibera šifre proizvoda ili slike, ime i prezime, adresu i kontakt telefon, ako se razlikuje od broja preko kog ste nas kontaktirali, a mi ćemo Vam poslati željene artikle u najkraćem roku! Ne postoji lakši način za kupovinu igračaka od ovog! U samo par koraka obavite kupovinu i opustite se dok naše osoblje pakuje Vašu narudžbinu! Sve u službi Vašeg komfora.
Gde da nađem Šifru proizvoda?
Šifra se nalazi na stranici sa proizvodom. Kliknite na proizvod koji želite i otvoriće Vam se stranica na kojoj je opis proizvoda, slike, specifikacija i drugo. Pored slike tj. ispod nje ćete videti četvorocifrenu šifru koja je jedinstvena i koju treba da nam pošaljete ako naručujete artikle putem telefona tj. Vajbera.
Kako da nađem igračku koja mi treba?
Kao i u običnoj prodavnici, potrebno je da prvo pronađete proizvod koji želite da naručite. Pogledajte Kategorije proizvoda ili igračke kategorisne po uzrastu deteta. Možete pretraživati naš sajt slobodnim surfovanjem ili kucanjem pojma u pretraživač na vrhu stranice. Na primer, ako Vam trebaju Transformersi, ukucajte taj pojam u prazno polje i pritisnite “Enter”.
Kada Vam se dopadne neki proizvod, kliknite na njegovu sličicu kako biste ušli na stranicu sa detaljnim prikazom. Ovde možete videti opis proizvoda, specifikaciju, šifru, slike i komentare. Odavde možete odlučiti da li ćete proizvod naručiti telefonom, putem SMS poruke ili Vajbera ili direktno preko sajta. Svaki od ovih načina je jednostavan, a Vi odaberite koji je Vama najudobniji.
Molimo Vas da imate u vidu da se nekada desi da slika proizvoda ne odgovara u potpunosti artiklu na stanju. Obično je to slučaj sa bojom određenih delova ili brojem dodataka. Mi se trudimo da sve slike budu potpuno autentične, ali greške su moguće. Korišćenjem našeg sajta prihvatate mogućnost ljudske ili kompjuterske greške koja neće značajno uticati na krajnjeg korisnika.
Naručivaje igračaka online
U tekstu smo detaljno opisali kako teče proces naručivanja igračaka putem naše internet prodavnice igračaka “Igračke Zvrčke”, a na sličan način funkcionišu i druge online prodavnice. Videćete da nije ništa teško i komplikovano, a ako imate neka dodatna pitanja, možete nas kontaktirati na telefon 064/00-80-222 i naši operateri će Vam pomoći.
Ovaj način naručivanja proizvoda je jednostavan i zgodan, naročito ako svakodnevno koristite računar ili telefon. Možete se registrovati na naš sajt putem stranice Moj nalog ili iskoristiti automatsku registraciju na kasi. Registrovanje nije obavezno i možete naručiti proizvode sa našeg sajta bez registracije.
Nakon prijema Vaše porudžbine putem sajta, na e-mail adresu koju ste dali prilikom kupovine ćemo Vam poslati mail sa potvrdom i detaljima. Kada paket bude predat kuriru, dobićete SMS poruku sa Brojem za praćenje paketa. To može biti isti dan kada ste naručili ili sutradan. Vikendom se paketi ne predaju.
Kada mogu da očekujem paket?
Ukoliko željene artikale imamo na stanju, paket će Vam biti poslat taj dan ili sutradan (važi za radne dane). Ukoliko se desi da željeni proizvod trenutno nemamo na stanju, mi ćemo Vas o tome obavestiti kao i o roku za koji možemo da ga nabavimo.
Pakete šaljemo Aks kurirskom službom. Paketi poslati kurirskom službom bi trebalo da stignu u narednih 5 radnih dana. Za sva eventualna kašnjenja odgovorna je isključivo kurirska služba. Naravno, Vi možete uvek proveriti status Vaše pošiljke preko broja za praćenje koji ćete dobiti u SMS poruci ovde: http://www.aks.rs/pracenje-posiljke
Poštarina
Poštarina za sve pakete poslate AKS kurirskom službom iznosi 290 dinara fiksno. Ukoliko naručite robu u iznosu većem od 5000 dinara, dostava je besplatna! Takođe, obavezno uzmite račun od kurira.
Plaćanje
Plaćanje naručene robe možete obaviti pouzećem, online putem kartice li uplatom na račun. Kuriri nemaju čitač kartice i njima plaćate samo u kešu. Molimo da obezbedite na adresi nekoga ko može da preuzme paket i plati potreban iznos. Sve cene na sajtu su prikazane sa PDV-om.
Preuzimanje pošiljke
Kada paket stigne u Vaše mesto stanovanja, kurir će otići direktno na navedenu adresu ili će Vas kontaktirati na telefon koji ste naveli pri naručivanju artikala kako biste se dogovorili oko preuzimanja paketa.
Pošiljke poslate kurirskom službom se uglavnom donose na adresu isporuke u periodu od 8h ujutru do 16h popodne. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku i platiti naručene proizvode.
Kurirska služba uvek pokuša da pošiljku uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko kurir ne pronađe nikoga na adresi, nazove telefon koji ste ostavili prilikom naručivanja i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada kurir ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Ukoliko se to desi, kontkatiraćemo Vas kako bismo ustanovili razlog neuručenja pošiljke i dogovorili se o ponovnom slanju.
Prilikom preuzimanja pošiljke savetujemo Vam da vizuelno pregledate paket kako bi ustanovili da li slučajno postoje neka vidno problematična oštećenja. Ukoliko primetite da je proizvod oštećen ili polomljen, odbijte prijem pošiljke i obavestite nas. Ukoliko paket naizgled nema oštećenja, slobodno ga preuzmite i potpišite kuriru adresnicu.
Kurir je dužan da Vam izda fiskalni račun sa podacima AKS kurirske službe, iznosom za otkup i bar-kodom Vašeg paketa.
Ukoliko Vam kurir traži više novca nego što piše u računu koji ste dobili na mail, tražite fiskalni račun ili nas pozovite dok je još kod Vas.
U slučaju da otvaranjem paketa ustanovite da to nije proizvod koji ste naručili ili postoji neki drugi problem, kontaktirajte nas putem maila ili na telefon 064/00-80-222. Više o tome pročitajte na stranici Reklamacije.
Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku. U slučaju bilo kakve promene, prodavac je dužan da obavesti kupca o tome. Ukoliko iz nekog razloga nismo u mogućnosti da Vam robu isporučimo u predviđenom roku, bićete obavešteni kako bi eventualno mogli da odustanete od porudžbine.